Monday, August 20, 2012

Co jsem našla v obchodech?

Miluju hledání zdravých věcí v obchodech a v obchodě ze zdravou výživou jsem jako v ráji!:)) Tady přináším tři produkty,které jsem našla a zamilovala si je :)




Mandlové mléko <3 Není to pro mě novinka, mandlové mléko jsem objevila někdy na jaře v Anglii, kdy jsem já,moje host-mum a host-sister najeli na Detox diet, kde nebyly povolené mléčné výrobky:) Tak jsme objevovaly ruzná mléka- rýžové, ovesné, lískooříškové..Všechny jsou skvělé (a kromě lískooříškového k dostání i u nás!),ale mandlové mléko je u mě vítěz. Je v provedení bez cukru nebo s agávovým syrupem. Bez cukru jsem měla v Anglii,tak jsem chtěla vyzkoušet se syrupem a musím říct,že není špatné. Koupila jsem ho v obchodě se zdravou výživou a určitě se pro něj v budoucnu vrátím:)

Šmaky jsem objevila před pár týdny v Bille. Jsou to vlastně vaječné bílky zpracované do formy sýru, konzistencí trochu připomínají mozarellu. Dávám si ho na svačinu s rýžovým chebíčkem nebo i na rychlou snídani,když nestíhám:) Díky vyššímu obsahu bílkovin zasytí docela na dlouho. K dostání je v obchodě se zdravou výživou, ale i v Tescu nebo Bille. Od stejné firmy jsem měla i štíhlé nudle.

Naturku Caribik jsem našla taky v Bille, když jsem na nádraží hledala nějakou sladkou svačinku do vlaku. Byla skvělá! Kombinace kokosu,mandlí a medu je zaručený úspěch:) Bez přidaného cukru, jen samé přírodní produkty:) Určitě se pro ni stavím znova:)

2 comments:

  1. Oo ty shmaky zní naprosto skvěle. Musím se po tom podívat! Děkuju ti moc za inspiraci :). Ta mléka jiná jsem nikdy nezkoušela, není to moc drahé?

    ReplyDelete
  2. Šmakouna už jsem měla v ruce několikrát, ale tak nějak mě vždycky odradilo to jak to vypadá. Zatím jsem se neodvážila, ale možná to zkusím příště.

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird