Sunday, January 6, 2013

Mandlové máslo po druhé:)

Zdravím!
Začnu postěžováním, že je neděle večer..a že zítra je pondělí. Nejhorší den týdne! Proč?
1. zpátky po víkendu do školy
2. mám do 16:20.. kdy poslední dvě hodiny je německý seminář...takže bych to nazvala pomalá smrt:D
Ale zpátky k něčemu důležitějšímu:) A to k doděláním zásob mandlového másla!







Popisky asi nejsou nutné:) Zkrátka moje nepostradatelná součást kuchyně :D
Viděla jsem spoustu receptů, kdy se do másla ještě něco přidává, záleží u každého na chuti.:) Mně to chutná takhle, 100% mandle:)


Tak a teď něco z mé další závislosti..ovesné kaše..:D Uvažuju, že na ně vytvořím speciální rubriku..nějak si mi ty fotky hromadí :)

První den mého mraženého ovoce, tak mi chybí jahody, borůvky,rybíz...


A druhý den:) Zalité mandlovým mlékem:)


Jinak jsem spokojená s dneškem:) Ráno jsem si jela zacvičit, uklidila doma, odstrojila stromek a pak se několik hodin věnovala maturitním otázkám..jo už zase,mám pocit, že se samy od sebe množej!
Jakou jste měli neděli?:)

A co se týče mé water challenge, zatím si vedu dobře, lahvičku jsem naplňovala docela často:)
akorát se mi ztrojnásobil počet výletů na záchod.....:D

11 comments:

  1. fuj, ani mi nepřipomínej, že se jde zítra do školy :D
    ale můj nejmíň oblíbený den je úterý.. nejhorší složení předmětů :D
    věřím že to tam hravě zvládneš! i do 16:20! :)
    mandlové máslo, to zní i vypadá zajímavě :D a rubriku ovesných kaší jen přivítám! :) taky jsem jim začla hodně holdovat
    s výlety na záchod to mám podobně, občas je to až otravné, ale pitný režim je důležitý! :D
    má neděle byla plná učení :/ ale taky jsem cvičila a byla jsem ještě na procházce:))


    ReplyDelete
  2. Tak nápady na ovesné kaše uvítám také. Inspiraci se meze nekladou. :))
    Jinak víkend jsem měla nemálo studijní, takže ble! :D

    ReplyDelete
  3. Máslo vypadá skvěle. NA co ho požíváš?
    KAše vypadají moc jedle! :))

    A k pití gratuluji, musím se také činit! :D

    ReplyDelete
  4. Zítra škola.. bože :D Musím říct, že mám taky pomalou smrt, ale hned ráno :( nejhorší hodina dne hned na začátku...
    Jen by mě zajímalo, kde se zdá sehnat to mandlové mléko? Hledala jsem taky rýžové, ale nikde jsem to nenašla :(

    ReplyDelete
  5. Uáá mě čeká zítra práce! budíček v 4:15, jak mě se nechce!
    Já naštěstí s pitným režimem problém nemám, v pohodě ty dva lity vypiju. V práci se dost hýbám tak mívám žízeň. To máslo vypadá krásně. Škoda že nemám mixér.

    ReplyDelete
  6. Vesnici jsem viděla. Byli jsme na ní v kině. Zčátek dobrý, ale konec mě celkem zklamal :-)

    ReplyDelete
  7. nojo zítra škola , my máme do 14,15 ,ale celý den ty nejhorší předměty-matika,fyziky,chemie... hruza :D

    ReplyDelete
  8. Tak to vypadá strašně pěkně. Tyhle články s jídlem, mě hrozně mučí :-X :D

    ReplyDelete
  9. Osobitná rubrika pre ovsenné kaše nieje vôbec zlý nápad, tu by sme uvítali :) Všetko vyzerá tak dokonale :D A pondelky nenávidím úplne zo všetkého najviac, hlavne ráno mám strašne zlú náladu vždy :D Držím palce aby sa ti všetko vydarilo, v novom týždni :)

    ReplyDelete
  10. Vypadá to dobře...to musím zkusit. :) a pondělky taky nesnáším!

    ReplyDelete
  11. koukám, že mandlové máslo teď jede:)

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird