Saturday, January 5, 2013

Moje osobní water challenge!

Krásnou sobotu přeju:)
Dneska budou dva články, když už je ta sobota:) Tenhle je hlavně dalo by se říct pro mě a možná jako inspirace pro vás?
Jedná se o pití vody..Možná pro někoho naprosto normální věc. Pro mě je i není. Jeden den piju pořád a někdy dokážu přežít o sklenici vody ráno..Zkrátka to nemá řád a ani mi to moc nepomáhá.. Je to vlastně jediná složka, co se zdravého stylu, která mi zatím nějak moc nejde přijmout..:D A proto od dneška začíná moje osobní water challenge!
Pořídila jsem si pěkně lahev na pití, takže už nikde milion petek, které jsou buď prázdné nebo vypité jenom z půlky..Zkrátka lahev, která se mnou bude všude :D A bude pořád plná, prázdná,plná,prázdná..chápete ne?:)
Tím, že jsem si to teď napsala sem, budu to muset nějak dodržovat a tak u každého článku dole budu mít napsáno, jak to jde..popřípadě nějaké ty čísla:)
Držte mi palce!
D.

14 comments:

  1. Držím pěsti!
    Já mám s dodržováním pitného režimu také problém, takže bych si možná rovněž měla pořídit svou cestovní láhev, která mě bude všude doprovázet. Dobrý nápad! :))

    ReplyDelete
  2. já se každý den ,,nutím,, vypít alespoň ty dva litry:) Tak ať ti to vyjde!:)

    ReplyDelete
  3. perfektní challenge :) bude ti líp,uvidíš!

    ReplyDelete
  4. Ja čistú vodu nepijem..
    http://galaxy-with-bee.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. já taky moc nepiju, když už tak vodu nebo čaj :) měla bych to zlepšit

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Moc hezká fotka :)
    Nepiju nic jiného kromě čisté vody, pouze čaj :D
    A máš strašně hezký blog! :)

    ReplyDelete
  8. Tak to držím palce :)
    Já zase piju až příliš, klidně i 5l denně :D

    ReplyDelete
  9. Zajímalo by mě, jak ta láhev vypadá. :-)
    Jinak pitný režim je můj velký problém. Dřív jsem bez problémů vypila 3 litry denně, nikdo nechápal a teď je konec dne a já si uvědomím, že jsem sotva vypila litr. No a pak mě nemá bolet hlava. :-)

    ReplyDelete
  10. Mám to stejně jako ty. Někdy piju a někdy vůbec..
    TAké to řeším takhle..
    Držím palce! :)

    ReplyDelete
  11. držím palce! :)
    já vodu piju třeba celý týden, ale pak se něco stane a mně najednou nechutná a přijde mi divná, nevím čím to je. :/

    ReplyDelete
  12. Asi to súvisí s tým, že sme všetky po sviatkoch odvodnené, ale akurát dnes po podobnom rozhodnutí som bola upozornená na výzvu, ktorú zverejnila jedna blogerka - http://mojetelo.blogspot.cz/2013/01/tydenni-spolecne-vyzvy-1-tyden-pitny.html?spref=fb - ja sa k nej pridávam, tak mi napadlo, či nie aj ty - vieš ako sa hovorí - ve dvou se lepe tahne. :P Inak máš krásny blog!

    ReplyDelete
  13. Co se týče pitného režimu. Jsem na tom podobně :/

    ReplyDelete
  14. Ahoj :) To s tou fľašou je skvelý nápad. Mám rovnaký prolbém ako ty a dosť často naňho aj doplácam, mávam bolesti hlavy a niekoľkokrát som aj skolabovala. Asi si tiež dám takúto water challenge!
    Inak super blog, niektoré recepty určite skúsim.

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird