Thursday, January 17, 2013

Snídám v autobuse :D

Dnešní snídaně v buse:))


19 comments:

  1. Ale alespoň máš zdravou a kvalitní snídani :)

    ReplyDelete
  2. mnaam miluju tyhle míchané směsi :D:)

    ReplyDelete
  3. I když je to rychlovka v autobuse, vypadá pěkně :-)) Až jsem z toho dostala chuť na banán :D

    ReplyDelete
  4. na rychlovku v buse je to dokonalé :-)

    ReplyDelete
  5. Také jím ve vlaku, je to vtipný, když se láduji a lidi jsou na mě nalepení! :D

    ReplyDelete
  6. jsi dobrá že snídáš i v autobuse:) většina lidí by se vymlouvala na to, že "nemají čas snídat" :D

    ReplyDelete
  7. mňam, to vyzerá vynikajúco :3 čo všetko v tom je? :) http://nekonecnacesta.blog.cz/

    ReplyDelete
  8. Mňam, už teď se těším na snídani :D
    Já si kvůli ní i přivstanu, abych se v klidu nasnídala doma. Jinak jsem během dne nepoužitelná.

    ReplyDelete
  9. takovou snídani bych si nechala líbit, já totiž většinou nestíhám žádnou :D:))

    ReplyDelete
  10. A jaké to na trampolínkách je? Nějak nevím co od toho mám čekat. je to velká zabíračka?
    Musím rychle spát abych už mohla mít snídani. Takové jsi mi udělala chutě :-)

    ReplyDelete
  11. Moc hezký článek!:)
    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován hlavně fotografování. Dále u mě můžeš najít už i první proměnu! A brzy i recenze, outfity a tak podobně.
    Pokud se ti u mě bude líbit, tak budu moc ráda, když se staneš pravidelným čtenářem.
    Přeji hezké ráno!:)

    ReplyDelete
  12. Já z toho dostala chut na borůvky nebo co to tam máš za tmavé kuličky...Taky jsem snídavala v buse, když jsem jezdila na SŠ..:D

    ReplyDelete
  13. haha :D ale vypadá to skvěle!

    ReplyDelete
  14. a tak prečo nie :D aj ked neviem si predstaviť ako by som ja ráno jedla v autobuse ... :D

    ReplyDelete
  15. mňam mňam, ovocný salatik. lepšie ranajkovat v buse ako vôbec :)
    cara mia

    ReplyDelete
  16. mňam!
    Zůčastni se giveaway u mě na blogu:)

    ReplyDelete
  17. jé já bych se v buse neuměla najíst! :D

    ReplyDelete
  18. Náhodou to vypadá skvěle chutně!:)

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird