Tuesday, April 16, 2013

Lněné suchary!

Ahooj :) Tak zase po delší odmlce, ale za to se skvělým receptem! Autoškola v kombinaci s maturitou jedou na plné obrátky a já si přijdu trošku jako robot:D ale úsměvů mám pořád dost, to sluníčko je zkrátka životabudič!

Protože se snažím o bezlepkovou stravu, začala jsem narážet na situace: a sakra..tohle přece ne-e. A stalo se mi to hlavně u sucharů. Moc dlouho jsem nepřemýšlela a mé první domácí suchary se mi pekly v troubě!

nemohla jsem odolat fotce v trávě! a konečně mi fotky osvětluje denní světlo a na lampa!!

budeme potřebovat:
250ml lněného semínka 
250 ml sezamu
250 ml slunečnícových semínek (já je měla v mixu s pinyovými oříšky a dýňovými semínky)
kolem 100 ml vody- ale uvidíte, já přilívala, odlévala, musí to mít zkrátka tuhou konzistenci
sůl
pepř
koření- já mám majoránku a bazalku:)


Šup na plech a do trouby na 30-45 minut, po upečení nechte ještě ve vyplé troubě, budou víc křupavé:)

Tadáá:)

Užívejte si odpoledne, já si jdu dát nějakou Zuzku a pak mě čeká učení, jak jinak:D

21 comments:

  1. máš pravdu, sluníčko úžasně nabíjí energií :) .. suchary vypadají skvěle! :) užij si Zuzku.. učení mě taky čeká :(

    ReplyDelete
  2. jéé,to vypadá dobře!:) já mám taková semínka moc ráda :)

    ReplyDelete
  3. Jé, super recept, určitě vyzkouším :)
    Ať žije sluníčko :D

    ReplyDelete
  4. mňam vyzerá to super, tiež ma ešte čaká učenie :(

    ReplyDelete
  5. tak ať úsměv vydrží i nadále a vše zvládáš s přehledem!:)
    pár sucharů bys mi mohla poslat!:D co říkáš?

    ReplyDelete
  6. Super :-) Určitě to někdy vyzkoušíma nebo mi to prostě "upečeš" :-)) a neboj, brzo od toho máš pokoj !:-)

    ReplyDelete
  7. Už hrozně dlouho chci něco takového zkusit :) tak až bude čas :) VYpadá to moc dobře.

    ReplyDelete
  8. Vypadají skvěle a fotky na té trávě jsou úžasné! :)

    ReplyDelete
  9. Přesně, slunko je úplnej nabíječ energie! :D A suchary vypadají skvěle, před pár měsíci jsem dělala něco podobného, ale trochu se mi to rozpadalo :D

    ReplyDelete
  10. právě dnes jsem hledala recept na nějaké křupavé sušenky..tak ho asi mám..:)

    ReplyDelete
  11. o víkendu jsem si koupila lněné semínko tak ses mi trefila přesně do noty! :)

    ReplyDelete
  12. zbožňuji semínkové "pečivo" a tohle si určitě udělám. Už teď mám na to strašnou chuť! :)

    ReplyDelete
  13. mňááám! díky díky díky za tip :)

    ReplyDelete
  14. teda obdivuju tvou kreativitu a kulinářské umění :)!

    ReplyDelete
  15. Ahooj, objevila jsem tvuj blog a moc se mi libi, super recepty, jsem novy ctenar! :)

    ReplyDelete
  16. Tak už vím, co budu dělat až budu mít čas! :D :)

    ReplyDelete
  17. Najíždíš na bezlepkovou stravu ze zdravotních důvodů?

    Držím palce při učení na maturu a přeji co nejmeněší počet zajetých lidiček :D

    ReplyDelete
  18. Ahoj, suchary vypadají báječně, budu je muset vyzkoušet.

    Přeju hodně štěstí a ať se daří.

    P.S. Sluníčko je opravdu super, už sem měl opravdu těžký depky z tý nekonečný zimy.

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird