Tuesday, November 5, 2013

Preworkoutová karobová pěna!

Ahoj!
Víte co nemám ráda? Kručící žaludek, při cvičení..A že se mi to občas stává!:D Ale pak nejsou takové výkony, jaké bych si představovala..
A když ještě posilnění chutná jako dezert..why not!


1 bílek
1  banán
1/2 půlka jablka
skořice
karob podle vaší chuti

1. našleháme bílek na snih
2. přidáme namačkaný banán a ještě chvilku šleháme
3. nakrájíme jablko na menší kousky a přidáme
4. nakonec dochutíme skořicí a karobem

Voalá!



Cvičila jsem tak 30-40 minut po:) Co jíte vy před cvičením? Cvičíte někdy na lačno po ránu?:)


7 comments:

  1. Dělávám si něco podobného, jenom bez bílku. Ten by mi v tom asi nechutnal, nemám ráda chuť syrových vajec, navíc bych měla strach ze salmonely :)
    Jídlo před cvičením moc neřeším, bývá to klasicky nějaká ta bílkovina a sacharid, třeba chléb s tvarohem.

    ReplyDelete
  2. Mňam, namazala bych si tu pěnu na chleba.:)))

    Blog ϐook of ϐeauty

    ReplyDelete
  3. Asi jsi chtěla napsat "voilà"...

    ReplyDelete
  4. kdyz chodim do prace cvicim na lacno a vyhovuje mi to,nemam s tim problem pak si vychutnavam snidani :-) spis celkove mam rada ,kdyz odcvicim dopoledne :-)

    ReplyDelete
  5. Cvičím na lačno, miluji to jsem nabitá energií-zřejmě ketozový stav. Odpoledne při cvičení si beru před ovoce -abych měla cukry.
    Denisko dneska jsem viděla na Chodově slečnu co ti byla straaaaašně podbná,jako tvé dvojče.:-)

    ReplyDelete
  6. ta vypadá skvěle! dala bych si:) a já nemůžu cvičit s prázdným žaludkem, je mi pak hrozně zle:-D

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird