Friday, December 27, 2013

Pink delight!

Krásný večer:)
tak se tak stalo, že jsem dva dny po sobě měla růžovou snídani..a vlastně i dneska, ale ta tu bude příště:)
Koupila jsem si po dlouhé době mražené jahody a maliny..protože mi zkrátka chybí léto (a komu ne?!)
Předvčerejší snídaně tedy byla jasná..smoothie timeee!
1 banán (plus čtvrtka na ozdobu), 1 jablko (v předešlé smoothie katastrofě jsem ho už oloupala:D), hrstka mražených malin, trocha vody a trocha mandlového mléka:)
Ozdobila jsem ještě lžící kokosu, kterou jsem pak zamíchala:)




Jestli mě smoothie na snídani zasytí? Ano:) sice mám hlad o chviličku dřív než po jiných, ale tak mám pak větší svačinu a o prázdninách většinou oběd:D


A klasika banánové palačinky s horkými malinami- jenom mražené dala na minutku do mikovlnky a smíchala se lžící řeckého jogurtu:)


20 comments:

  1. Já si dělám banánové mléko, stačí rozmixovat jeden banán a hrneček mléka. Je to výborně a taky mě to nasytí, jako svačina :)

    ReplyDelete
  2. Jé, děkuju :)
    vypadá to úžasně...smoothie jsem neměla věčnost, ale na snídani mi to nikdy nestačí, takže pro mě je to spíš sváča :D

    ReplyDelete
  3. Mnaaam, už se nemůžu dočkat léta, až bude všechno ovoce čerstvé ^^

    ReplyDelete
  4. léto, no jo! vypadá to senza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hlavně se nevracet, Denisko! a doufám, že vám všem nadělí jen dobré lekce :)

      Delete
  5. Mnam ! :) taky uz mi chybi jahody a maliny :))

    ReplyDelete
  6. Banánové palacinky....mňam! :)

    ReplyDelete
  7. Banánové palačinky vypadají luxusně:-)

    ReplyDelete
  8. Taky mi chybí léto :/ :) Smoothie vypadá dobře a ty palačinky ještě líp:)

    ReplyDelete
  9. smoothie vypadá perfektně!! :)

    ReplyDelete
  10. párkrát jsem smothie zkoušela k snídani, ale bohužel mě fakt nezasytí ( mě jídlo musí zasytit aspoň na 5 hodin, jinak to podle mě není jídlo)

    ReplyDelete
  11. až přijedu tak bych prosila snídani č, 2 ♥ :-*

    ReplyDelete
  12. Oboje vypadá moc pěkně :) jen natáhnout ruku pro tu skleničku se smoothie... dobře, takhle to nepůjde :D... Určitě vyzkouším :)

    ReplyDelete
  13. To je opravdu echt růžové, ale vypadá to dobře :)

    ReplyDelete
  14. Já snad ještě nikdy růžovou snídani neměla :( :D Ale vypadá to skvěle, jen do toho léta si budeme muset ještě chvíli počkat..

    ReplyDelete
  15. Ja si nedelam nadeji ze by me neco jako rozmixovane ovoce zasytilo:-D ae musi to byt mnamka:-)

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird