Sunday, January 19, 2014

Food, food, cats!

Pěknou neděli přeju!
Ale zase tak pěkná není..máme tu mlhu a sychravo.
Takové pěkné počasí pro učení..a nebo na válení se u seriálů.
Projížděla jsem fotky a zjistila jsem, že jsem toho spoustu nepřidala na blog..tak to teď všechno napravím, ať mám čistý štít a pak už přijdou na řady jen samé recepty! Protože jich mám celkem dost, muhaha!

Kukuřičné těstoviny, tuňák, sušená rajčata, lžička pesta:)

Banánová omeleta s Jori a ztuhlým kokosovým mlékem..
(u mě zcela nevídaná kombinace....:D:D)

Zeleninová pánvička s vajíčkem k večeří:) Poprvé mi chutnal pórek! Beru to za úspěch..nikdy jsem ho moc nemusela:/

Ďobací svačinka, při učení..mražené ovoce, zbytek manga, mandle:)

Smoothie bowl- mandlové mléko s mraženým lesním ovocem, navrchu banán, pufovaný amarant a kokos:)

Quesadilla podle Cassey, akorát bez masa a pórku:)

Steak z tuňáka, tříbarevná quinoa, okurka a dresing z bílého jogurtu a francouzské paprikové horčice:)

Rychlofotka jahodové smoothie bowl- z mražených jahod, banánu a vody:)

Čerstvé upečená cizrna:)

Dvě low carb pizzy:)
Recept na těsto: 80g tvarohu, 2 bílky, 1 žloutek, trošku stévie nebo koření, kypřící prášek
Bílky ušleháme na sníh a smícháme spolu s tvarohem a žloutkem, přidáme k.prášek a koření a pečeme v troubě asi na 20 minut, po 20 minutách přidáme oblohu.
Já mám řajčatový protlak, light mozzarella, pesto a vpravo tuňák s červenou cibulkou:)

Klasické banánové palačinky (1 banán, 1 vejce) s horkýmy malinami, kokosovým mlékem a lehkým přelivem Jori:)

Rodinný oběd- fondue..

A moje "maso" do fondue:) Zbytek uzeného tofu a bazalkové tofu:)

Trhanec kokosové palačinky..aneb došly vajíčka a já myslela, že to obalamutim:D
30g kokosové mouky, 30g tvarohu, 30g jablečné přesnídávky:D
¨
Smoothie k snídani z domácího mandlového mléka, mražených jahod a bánánu:)




A trocha kočičích fotek ještě nikdy nikomu neublížila!:D

\Mějte se krásně!!:)

19 comments:

  1. Úžasné fotky! Vážně obdivuji kohokoliv, kdo takhle pěkně a pestře jí, vyvařuje si:) Já jsem na to hrozně líná, a tak jím pořád to samé dokola. Přitom existuje tolik skvělých receptů!
    A nádherná kočička mimochodem:)

    ReplyDelete
  2. Samé mňamky! Vždycky máš to jídlo tak hezky nachystané :)

    ReplyDelete
  3. Vyzerá to všetko tak dobre :-) a krásna cica :)

    ReplyDelete
  4. jak jsem to projížděla, tak jsem si dělala mental notes, co ti všechno pochválim, ale musela bych tu vypsat úplně všechno :DD no a jsem stoprocentní cat-person, takže posledními fotkami jsi tenthle článek povýšila na bloggerský skvost :D
    hlavu vzhůru při zkouškách !! xx

    ReplyDelete
  5. Skvělé fotky :) třeba pečenou cizrnu mám moc ráda a rozhodně bych brala recept na ty omelety O:) Máte krásnou kočičku :))

    ReplyDelete
  6. Jeee, to jsou ňuníci!! <3 a to jídlo taky, jak jinak :-D všechno bych to spapala :-)) a moc se mi líbí ta quesadilla, určitě vyzkouším!

    ReplyDelete
  7. Všechno vypadá moc hezky, hned bych si kousek dala :) Ještěže u takových článků většinou jím :D

    ReplyDelete
  8. Pečená cizrna? Musím mít! :-O Mňam, póreček! :-P Kočičáci jsou skvělí. :-D

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. jak funguje to fondue? to tam jakoby opékáte to maso? :D nikde jsem to ještě neviděla, jsem nějak pozadu :-D a všechno vypadá luxusně, jídlo i kočičky! :)

    ReplyDelete
  11. Fakt krásné a obdivuju, že nejsi lína, jako já, si to takhle připravit. Minipizzy vyzkouším.

    ReplyDelete
  12. quesadilly vypadaj dost zajímavě, ale kočka, ta je na celym článku uplně nejhezčí! :D :)

    ReplyDelete
  13. Máš úžasnou kočku :) ..a o tom jídle ani nemluvě ;)

    ReplyDelete
  14. Deny, tu nejde se pozastavit u ničeho, všechny ty fotky jsou božííí

    ReplyDelete
  15. Tu low carb pizzu si 100% udělám, díky moc!

    ReplyDelete
  16. Nadherny jidla, ta pestrost :-) Mas pravdu, na kocicky by se dalo koukat porad :-) Mam otazku, jakto ze tve placky bananovy jsou placky? Ja mam trhance vzdy :'( Koouky

    ReplyDelete
  17. Krásnééé !!! ♥

    ReplyDelete
  18. Máš nádherné fotky! Všechno bych si dala:-)

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird