Thursday, January 2, 2014

Lilkové sandwiche s tofu!

Krásný večer:)
Původně jsem chtěla přidat článek a recepty z výroby mandlového mléka..ale už to dlouho nebylo nic slaného a vypadá to, jako kdybych ani nic slaného nejedla:D
Nejdřív to měli být lasagne..ale vypadá to spíš jako sandwiche..tak jsem to tak i nechala:D



1/2 balení uzeného tofu
1/2 červené cibule
1 stroužek česneku
pár sušených rajčat
2 lžíce rajčatového protlaku
1 lilek
sůl, pepř, oregano

1. nakrájíme lilky na tenké plátky, potřeme olivovým olejem z obou dvou stran a dáme do trouby na 180 stupňů
2. mezitím si na kokosovém oleji osmahneme červenou cibulku a tofu
3. až bude všechno osmahnuté, přidáme česnek, rajčata i rajčatový protlak, všechno smícháme, osolíme, opepříme
4. až budou lilky hotové, naplníme je jako sandwiche:)


Dobrou chuť!
Jak si užíváte poslední dny volna?:)

6 comments:

  1. Vypadá to pěkně a zajímavě :) já na lilky moc nejsem, takže bych si tam asi hodila místo něj cuketku :D

    ReplyDelete
  2. jeee tak to se mi hodně líbí, to určitě vyzkouším, i když třeba s masem ^^ (lilek jsem si nedávno zamilovala u Řeka, takže ho určitě budu kupovat)

    ReplyDelete
  3. Vypadá to suprově, hned bych si dala:-)

    ReplyDelete
  4. Zase moc pěkné fotky! V létě, až bude domácí lilek, tak určitě vyzkouším... teda pokud si vzpomenu :DD

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird